czwartek, 3 maja 2012

Początki

Ponoć początek bywa najtrudniejszy ale małym kroczkami można osiągnąć wiele.Nigdy nie byłam dobra w prowadzeniu bloga o pasji bo jak zwykle coś mi przeszkadzało w nim lub po prostu brak chęci oraz uważałam ,że to dziwna strata czasu. Chciałabym pokazać kawałek mojego świata ,który powstał wiele lat temu dzięki mojej mamie. Ostatnio poświęciłam swój czas na wyszycie papież no i już skończyłam. Z efektu jestem zadowolona i mam nadzieję ,że  nowej właścicielce  się spodoba :) 


5 komentarzy:

  1. Witamy w blogowym świecie. Mam nadzieję, że zagościsz tu na dłużej i że Twoje prace będą równie piękne jak ten Papież, który wyszyłaś. Cudowna praca. Przypuszczam, że zajęła trochę czasu.

    Co do umieszczenia mojego blogu w obserwowanych - to oczywiście. Będzie mi bardzo miło, jeśli będziesz obserwować mojego bloga.

    Co do kolorków na pracy - to faktycznie są one bardzo żywe. Dlatego ten haft tak bardzo mi się podoba :)

    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:)
    pamietam swoj początek, był prawie rok temu :)
    wpadaj czasem do mnie, tez uwielbiam haft :)
    http://krzyzyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aniu-imienniczko:-)
    Piękny jest ten portret Papieża:) czekam na kolejne Twoje prace, pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. pracochłonne dzieło :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj cieplutko:)
    Papież wyszedł pięknie i z pewnością się spodoba nowej właścicielce:) Czekam niecierpliwie na Twoje dalsze robótkowe dzieła:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń