sobota, 31 maja 2014

No i jestem

Hej. Przepraszam, że tak dawno mnie nie było ale jakoś życie inaczej się potoczyło. Wracam po raz ostatni. Mam nadzieję, że dzięki systematyczności uda mi się nadrobić zaległość w hafcie. Chce pokończyć zaległe obrazki , mniejsze lub większe. Przede wszystkim muszę wywiązać się z zaległą zabawą podaj dalej. Mam nadzieję,że blog pozwoli mi na systematyczność w życiu jak i w decyzjach,które sobie założyłam. Podjęłam decyzję, że co tydzień będę publikować moje postępy w pracach. Mam w planie wykorzystać swoją cierpliwość i niebawem ruszyć z  dość nietypowym cyklem ale to wszystko  w swoim czasie. Na dobry początek dodaje to co udało mi się dorobić do ostatniego obrazu. prawy górny róg -ciemny kolor to robota przez ostatnie dwa dni. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz