wtorek, 16 grudnia 2014

Florystyka

Ostatnio żyję trochę innym rytmem życia. Zapomniałam co to ciepła kawa , ciepły obiad a nawet dłuższy sen. Tępo w życiu troszkę się zmieniło. Dzisiaj chciałam pokazać wam czym ostatnio żyję najbardziej. Bliska stała mi się florystyka. Kończy mi się rok szkoły a szkoda bo na prawdę tematyka kwiatów jest na prawdę szeroki i na pewno będę dalej to pogłębiać. Niestety haft trochę odstawiłam na bok i przyszedł czas na maskotki więc niebawem pokażę co można zrobić z jednej włóczki kotka.
Jeśli jesteśmy blisko Świąt to powstała choinka ze świerku :) Pierwsze zdjęcie przestawia bukiet ślubny ,który wykonałam




Ważne ! Potrzebuje chętne osoby do zabawy podaje dalej aż 4 ponieważ nie mogę dotrzeć do poprzednich zgłoszonych 2  osób i szukam teraz 4 chętnych osób. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz