niedziela, 10 stycznia 2016

Pustka

Zaglądam codziennie na bloga. Mam ochotę napisać kilka słów. Pokazać zdjęcia . Nie mogę odnaleźć tutaj swojego dawnego ja czy nawet miejsca. Przecież dalej rozwijam swoją pasję , swoje plany więc z pasją się wiele nie zmieniło. W głębi duszy , w sercu jestem zupełnie innym człowiekiem. Ten blog istniał już od dawna wtedy byłam inna a przecież nie miała nic z wspólnego z moim prywatnym życiem. Dziś mam obawy napisać słowa ,które dotrą w nie pewne miejsca. Miejsca gdzie moje ja było zburzone. Przecież jestem mamą a zakładam bloga kiedy byłam dziewczyną . Dziewczyną nie doświadczoną przez życie. Dziś już jestem inna i chciała bym pisać dalej ale ten blog ma zapisane skrawki z mojego życia. Chciałabym  tu wrócić ale mam pewne obawy jeszcze może za jakiś czas pokażę co tworzę bo przecież nie stoję w miejscu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz