czwartek, 22 listopada 2012






Dostałam wyróżnienie od Niteczki Ariadny. Bardzo dziękuję za takie wyróżnienie bo jest to moje pierwsze wyróżnienie.Zgodnie z zasadami powinnam podać następne 5 blogów ale zauważyłam ,że zostałam na końcu i nawet nie mam komu tego wyróżnienia przekazać.
 A to pytania Niteczki Ariadny kierowane do mnie:

1. W spodniach czy w sukience? spodnie 
2. Szklanka do połowy pusta czy do połowy pełna? do połowy pełna 
3. Zielono mam w głowie i fiołki w niej kwitną czy może panują tam inne barwy?:) w głowie i fiołki i w niej kwitną 
4. Twój niezawodny przepis na jesienną pluchę. Kalosze i spacer 
5. Pączki z różą czy ciasteczka owsiane? ciasteczka owsiane 
6. Srebrny wisiorek czy diamentowa kolia? srebrny wisiorek
7. Pierogi z serem czy z kapustą? trudno wybrać bo lubię to i to 
8. Powieść czy poezja? powieść 
9. Kwiaty na parapecie czy w wazonie? w wazonie a po za

 tym nie mam parapetu ;) 
10. Szminka czy błyszczyk? szminka 
11. Domek za miastem czy apartament w wieżowcu? domek za miastem bo tutaj jest najciszej 



           

2 komentarze: