niedziela, 15 września 2013

podaj dalej

Brałam udział w zabawie pierwszy raz  i udało mi się pierwszy raz coś wygrać ;) Z racji tego, że ta zabawa trwa dalej ogłaszam u siebie zabawę podaj dalej.
Jest to zabawa dla mam z dziećmi. Można zgłaszać się do 1 października. To taka cudowna data dla mnie,że do tego dnia przyjmuję zgłoszenia chętnych do zabawy . Potem wylosuję dwie osoby i sprawię dla nich wyjątkowy prezent.
Już się chwalę co dostałam.




jakoś zdjęć pozostawia wiele do życzenia ale niestety deszczowa pogoda sprawiła,że po mimo światła w pokoju słabo wychodziły zdjęcia. Niestety ja dalej tkwię w wielkim remoncie i krzyżyki odeszły w niepamięć. Mam nadzieję,że za pół miesiąca wrócę cała zdrowa i silna z motywacją na dalsze wyszywanie. 

Małe ogłoszenie lub nawet prośba ;
poszukuje osoby,która tworzy albumy z papierku. Jeśli znacie taką osobę to proszę o linki na bloga lub emaila na pocztę. Zależy mi na osobie,która jest dość uczciwa i sprawiedliwa bo wiem,że istnieją osoby,które nie potrafią wywiązać się z  danego słowa. Jeśli znacie osoby godne polecenia to chętnie przyjmę każdą propozycję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz