wtorek, 8 października 2013

Nowa droga życia

Siedzę sobie przy kawce i odpoczywam. Po powrocie ze szpitala potrzebowałam ponad tygodnia aby wrócić powolutku do normalnego funkcjonowania. Jak byłam zdziwiona gdy wróciłam do domu i otrzymałam paczkę  z piękną zawartością. Wzięłam udział w zabawie w Coricamo i otrzymałam  nagrodę. W paczce znajdowały się dwa wzory. Jeden mój wymarzony bo sianokosy o wymiarach 90 na 50 cm i widok gór z wodą o mniejszych rozmiarach.


Następnie wzięłam udział w zabawie i wygrałam nagrodę pocieszenia w postaci otrzymania dwóch kawałków materiału. Mam pomysł aby wykorzystać to na poduszkę.



No a mój cały czas pochłania moje małe maleństwo ,które ma już dwa tygodnie. Niespodziewanie zaskoczyła mnie swoim szybszym przyjściem na świat. Na nasze szczęście wszystko dobrze się skończyło ;)

                                                        

Powolutku robię obrazek i mam nadzieję,że nie długo będę mogła pokazać efekty. Trzeba maksymalnie korzystać póki można. Pozdrawiam cieplutko i lecę nadrabiać zaległości na waszych blogach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz