sobota, 6 września 2014

Recenzja twórczych inspiracji nr 5/6

W ubiegłym tygodniu dostałam gazetę " Twórcze inspiracje nr 5/6 ". Osobiście nie kupuje już gazet Polskich wydawców. Obejrzałam całą gazetę i w sumie gdybym miała ją kupić nie kupiła bym . Oglądając gazety o tematyce rękodzieła zawsze zwracam największą uwagę na  haft krzyżykowy. Umieszczone hafty krzyżykowy w tej gazie są dla osób początkujących więc nie skorzystała bym z żadnego haftu.
Tym razem moją uwagę zwrócił artykuł o Pani ,która opowiedziała o tworzeniu pocztówek haftem. Dość ciekawie opisana jest historia Pani Moniki. Fajnie by było jeśli w każdej gazie został by ukazany chodź jeden artykuł o osoba zajmujących się rękodziełem.
 Znalazłam w gazecie artykuł o szyciu plecaka. Chętnie bym rozpoczęła przygodę z tym typem rękodzieła i mam nadzieję ,że dzięki znajdującym się artykułem w tej gazecie w końcu się skuszę na uszycie plecaka. Zmieniłabym szatę graficzną gazetki .
główna strona gazetki

tutaj strona gdzie jest opisana historia Pani Moniki.

Zdjęcie kursu o którym wspomniałam i na pewno skorzystam

Strona z blogami .



Ocena gazetki 3/6. Gdybym miała wybierać wybrałabym gazetkę "Igłą malowaną". "Twórcze inspiracje są dla osób początkujący zaczynających przygodę z różnym typem rękodzieła. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz