niedziela, 24 kwietnia 2016

Trochę szaleństwa [4]

Haft ma to do siebie ,że trzeba mu poświęcić dużo czasu aby było widać pierwsze efekty zwłaszcza w tych większych obrazach. Ciągle dłubię te krzyżyki w każdej wolnej chwili a efektów nie widać. Mam też inne zajęcia, których nie chce pominąć jest masa książek do przeczytania. Zalegające na półce a pogoda też nie sprzyja czytaniu bo żal siedzieć w domu gdy słońce na niebie. Czas mnie goni ale jestem pewna ,że obraz skończę do końca czerwca.


Nawiązując do tytułu postu. Przeglądam internet , czytam burdy , przeszukuję blogi o szyciu. Postanowiłam nauczyć się szyć , kupiłam maszynę więc będę uczyć się szyć. Jest tyle wspaniałości i cudownych materiałów ,z których powstają takie cuda ,że ciężko przejść obojętnie obok wielu rzeczy. Co z tego wyjdzie okaże się w najbliższym czasie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz