środa, 14 sierpnia 2013

Zakochana

Tak zakochałam się. Od pierwszego wejrzenia. Gdy po kilku godzinach  ujrzałam tak cudne dzieło. Stworzone przez ręce chyba samego artysty. Nie mogłam oderwać oczu przez wiele godzin. Ta cudna barwa oraz piękny widoku. Tak zwariowałam. Serce mi było jak oszalałe ale ja się zakochałam niczym jak winna dziewczyna. Tak się czułam jakbym coś zrobiła bo się zakochałam. Ta miłość tylko podkrada mi oszczędności. Podkrada mi czas,który mogła bym przeznaczyć na nudną telewizję. Ta miłość zabiera mi każdy dzień i sen. Znalazłam swoją miłość i do tego zwariowałam.
Miłość ta nazywa się wymarzony obraz o niedozwolonych rozmiarów XL. Ten cud ma rozmiar 525 na 350. Nie wiem ile czasu mi to zajmie ale muszę to mieć po prostu wiem, że kiedyś to się przyda.
Ze względów takich, że siadł mi aparat i nawet telefon, który był dobrym sprzętem do robienia zdjęć też się popsuł to nie mogę pochwalić się postępem pracy a daję słowo połowo za mną już jest.


to właśnie wzbudziło we mnie dużą miłość i zaczynam  
tworzyć od 1 września jak wszystko pójdzie z planem .
Pozdrawiam ciepło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz