piątek, 30 września 2016

Szycie

Na bieżące chce pisać posty na temat szycia przeważnie dla siebie aby widzieć postępy w szyciu i efekty. Pewnego dnia w końcu po wielu przemyśleniach postanowiłam usiąść do maszyny. Na początek postanowiłam uszyć czapkę i komin. Przy szyciu było tysiąc razy coś szyte i prute. Metodą prób i błędów po 2 godzinach uszyłam to co chciałam. Dopiero poznaje materiały i maszynę więc łatwo mi nie było. Na bieżąco sobie zapisuje co z czym najlepiej łączyć i jak szyć. Internet sporo mi ułatwił po jest wiele pomocy z, których mogę  korzystać i dowiedzieć się sporo. Znalazłam również parę sklepów i grup na fb gdzie udało mi się zakupić świetne materiały. Oczywiście nie porzucę haftu bo to jest moje ulubione zajęcie od lat. Powoli robię obraz ,który chce już bardzo skończyć.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz