piątek, 30 września 2016

Szycie

Na bieżące chce pisać posty na temat szycia przeważnie dla siebie aby widzieć postępy w szyciu i efekty. Pewnego dnia w końcu po wielu przemyśleniach postanowiłam usiąść do maszyny. Na początek postanowiłam uszyć czapkę i komin. Przy szyciu było tysiąc razy coś szyte i prute. Metodą prób i błędów po 2 godzinach uszyłam to co chciałam. Dopiero poznaje materiały i maszynę więc łatwo mi nie było. Na bieżąco sobie zapisuje co z czym najlepiej łączyć i jak szyć. Internet sporo mi ułatwił po jest wiele pomocy z, których mogę  korzystać i dowiedzieć się sporo. Znalazłam również parę sklepów i grup na fb gdzie udało mi się zakupić świetne materiały. Oczywiście nie porzucę haftu bo to jest moje ulubione zajęcie od lat. Powoli robię obraz ,który chce już bardzo skończyć.