czwartek, 6 października 2016

Zaległy haft



Pogoda mocno ostatnio mi sprzyja do tworzenia. Jak każdy z nas wie jesień zazwyczaj powoduje ,że nie mamy ochoty na tworzenie. Natomiast u mnie jesień dobrze wpływa na działania z racji tego ,że mniej spędzamy czasu na dworze i mogę skupić się w pełni na realizacji swoich planów. Październik zawsze był dla mnie kiedyś rozpoczęciem trudnego okresu w życiu było tak bynajmniej w poprzednim roku ale mam nadzieję ,że w tym oszczędzą nas choroby i inne przypadki losowe ,które niestety nie korzystnie wpływają na mnie psychicznie. Więc obecnie jesień mi sprzyja i robię obraz w barwach szarych ale akurat najbardziej zależy mi na wykończeniu tego haftu. W między czasie robię też inny ale pokaże w innym poście bo jest już na wykończeniu.
W hafcie zrobiłam większą część zrobiony jest stół a teraz najprzyjemniejsza część owoce i inne dodatki na stole.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz